И покрај глобалната криза, Ернст Прост успеа да ја одржи компанијата од Улм на вистинскиот пат, со својот инспиративен стил на менаџирање – особено со контрацикличната маркетинг стратегија. Како посебно признание тој ја доби наградата “Маркетинг Лице на годината 2021 Marketing”
Германскиот трговски магазин ONEtoONE ги бараше највозбудливите, интересни и влијателни маркетинг мозоци во земјата. Номинираните вклучуваа 20 луѓе кои беа способни да воведат невообичаени, неортодоксни и инспиративни маркетинг кампањи и покрај тешките услови во време на пандемијата со коронавирус. Луѓе кои го водат развојот на маркетингот и кои, како дел од својата работа, направиле значаен напор да го направат светот подобро место за живеење. На крај, Ернст Прост, генералниот директор на производителот на Германските моторни масла ги освои гласовите на читателите. Читателите беа импресионирани од социјалната одговорност на претприемачот кој, покрај другите работи, одржува три приватни фондации и пред кратко време донираше повеќе од еден милион евра на хуманитарни институции за да ја одбеежи својата 30 годишнина со LIQUI MOLY. И второ, неговата агресивна маркетинг стратегија, која го поведе LIQUI MOLY до светска препознатливост.
Ернст Прост инвестираше во компанијата уште на почетокот од пандемијата. Ги дуплираше маркетинг буџетот, донираше произвди во вредност од 5,5 милиони евра за организациите за спасување и помош, вработи нови 100 вработени за време на кризата, и со тоа се одвои од другите претприемачи. Оваа контрациклична стратегија се исплатеше. “Додека нашите конкуренти беа парализирани и во шок, ние минавме крај нив. Благодарение на нашата ад-хок маркетинг кампања, нашето лого беше присутно насекаде. Немаше можност да се заобиколи нашиот глобален бренд од градот Улм. Но, тоа не е се, бидејќи маркетингот е пвеќе од адвертајзингот. Маркетингот е корпоративна филозофија која тече во сите области ,” вели тој. “Секогаш бевме на располагање, и покрај хигиенските и работата од дома, не дозволивме да бидеме задржани во процесот на нудење најдобра можна услуга за нашите клиенти,” продолжува Прост.
Оваа храборст да се носат одлуки, да се бори со проблемите, и тимскиот дух заедно со социјалната посветеност на шефот на LIQUI MOLY му ја донесе наградата на Ернст Прост. Фактот дека сите инвестиции направија и финансиска разлика е демонстрирана од прометот на компанијата, и кој порасна за 7,1 процент до 611 милиони евра во 2020.