Специјалистот за масла и адитиви генерираше продажба од 65 милиони евра во Март.
LIQUI MOLY сеуште расте брзо : производителот на масла и адитиви го зголеми својот промет во Март на 65 милиони евра, пораст од 19 проценти споредено со истиот месец минатата година. “Враќаме нешто што изгубивме минатата година,” вели Директорот Ернст Прост.
Пред една година, кога се рашири пандемијата на Covid-19 и се вгнезди незвесноста во економијата , LIQUI MOLY реши да продолжи понатаму и да притисне на педалата за гас. Компанијата брзо ги удвои своите трошоци за маркетинг за да се справи со намалената побарувачка. “На тој начин, си направивме самите наша економија до одреден степен.” сумира Ернст Прост. Ова беше поуспешно од многу други конкуренти кои ги скратија своите буџети и ја намалија својата услуга во исто време. “Тоа ни овозможи да маневрираме до добра стартна позиција за глобалната економија, која сега повторно почнува да расте,” вели Ернст Прост.
Со 168 милиони евра, продажба во првите три месеци, сме на исто ниво како претходната година. Ова е затоа што првиот квартал од 2020 беше особено силен, пред пандемијата да влијае на продажбата на LIQUI MOLY. Профитот од 2.8 милиони евра е исто така висок споредено со истиот квартал минатата година. “Со нашиот солиден старт во првиот квартал, мораме да го искористиме ветерот во грб и да ја искористиме можноста да ја направиме 2021 – најуспешна година во историјата на LIQUI MOLY, и покрај проблемите и тешкотиите кои пандемијата сеуште може да ни ги створи ,” уверен е Прост. “Усехот не е само да се донесе поголем приход, туку и да се создадат овеќе безбедни работни места. Вработивме повеќе од 100 луѓе за време на пандемијата, со загарантирано работно место!”