На замрзнатата патека со LIQUI MOLY

Производителот на моторни масла станува официјален партнер на Меѓународната Боб Лизгачка Федерација.

LIQUI MOLY ќе биде спонзор на Светските шампионати и Светски купови во боб лизгање во текот на претстојните две зими. Соработката за оваа и следната сезона е договорена со Меѓународната федерација за боб лизгање (IBSF). „Боб лизгањето е една од најпопуларните дисциплини за зимски спортови и затоа е одлично место за изложување на логото на нашиот бренд на меѓународна сцена“, вели Гинтер Хиермаер, управен директор на производителот на моторни масла и адитиви LIQUI MOLY.

Во зимските спортски сезони 2022/2023 и 2023/24, логото на компанијата LIQUI MOLY ќе биде практично сеприсутно на настаните од Светскиот куп во Канада, САД, Германија, Австрија и Латвија. Ќе биде монтиран на рекламните бордови по должината на патеката, во финишот и испустот и на повеќе позадини. „На лице место, како и на телевизија, ни се гарантира одлична видливост на брендот – не само во Германија, туку и во целиот свет“, вели Гинтер Хиермаер. Германскиот специјалист за подмачкувачи ќе биде присутен и на светското првенство во Сент Мориц, Швајцарија, низ целата природна ледена патека.

„Воодушевени сме од продолжувањето на ова долгогодишно партнерство“, вели претседателот на IBSF, Иво Фериани. „Со LIQUI MOLY, имаме партнер на наша страна, чија филозофија на компанијата се совпаѓа со онаа на IBSF. И двете се залагаат за посветеност и страст, заедно со способноста да ги имплементираат идеите и да ги докажат своите вештини. Особено, постигнување ентузијазам на клиентите со „здрав разум , многу срце и јасна цел на умот” е во согласност со ставот на нашите спортисти: Да ги инспирираме гледачите со силни перформанси и посветеност на нашите спортови. Со нетрпение го очекуваме да продолженото присуство на LIQUI MOLY како дел од нашето големо IBSF семејство.”

LIQUI MOLY секогаш уживаше во многу доброто ТВ покривање за време на своите зимски спортски активности досега. Компанијата очекува медиумското внимание да се повтори и оваа сезона. Гинтер Хиермаер: „Зимските спортови се важна компонента на нашиот маркетинг – одличен додаток на нашата посветеност на мотоспортот. Ова го одржува брендот видлив дури и по завршувањето на сезоната на мотоспорт“.